2016. május 22., vasárnap

Az első napom az új suliban. 1. évad 1. rész

Sziasztok,ez egy új blog ami a Violetta Fedéjéről és Vilujáról fog szólni. Bye: Fedeletta rajongó


                                                                   FEDERICO

-Sziasztok,Federico vagyok a barátaimnak csak Fede,épp most költöztem anyukám egyik barátjához mert egy zenei iskolába az On Beat stúdióba vettek fel cserediáknak...
Rólam tudni kell hogy utálom a hazug embereket,taszítanak és nem értem mire jó az ha átvered az embert,persze a jó cél érdekében én is hazudtam már... :)
Beléptem a stúdióba de nem volt ott senki,a hely nagyon szép...
Egy lány is elveszettnek tűnt így hát odamentem hozzá.
-Szia Federico vagyok,téged hogy hívnak?
-Violettának,biztos te leszel az új cserediák.
-Igen,és itt minden lány olyan mint te?
-Miért én milyen vagyok?
-Közvetlen. :D
-Hát jó... :)
-És van barátod?
-Igen,van a neve León szerintem nagyon jól ellesztek,majd megismered Natyt,Camit,Frant,Bradwayt,Andrést,Thomast,Diegot,Larat,Maxit,Ludmit,Napot,Bracot és Martinát.
Mindenki nagyon jó fej bár Ludmila egy kicsit egocentrikus.

                                                                   VIOLETTA
-Sziasztok,én Violetta vagyok a barátaimnak csak Vilu,van barátom akit Leónnak hívnak,de van egy ellenségem akit Ludmillának,őt senki se kedveli csak Naty aki hogy is mondjam... Ludmila testőre...
Mindent megtesz neki amit kér... kifesti a lábujjkörmét,hoz neki szénsavmentes vizet... de Ludmila csak árt neki...
Fél éve járok ide,de mivel az anyukám a híres opera énekesnő,María Samarego 4 éves koromban elhunyt így apám tiltja tőlem az éneklést és a táncot,csak zongorázni enged...
Van egy nevelőnőm Angie,aki a stúdióban az énektanár is,ráadásul pár napja tudtam meg hogy a nagynéném is.
Múlthéten megszöktem apám és Jade esküvőjéről,az a nő egy hárpia nem is érem apa mit lát benne...
De ezt nem azért tettem hogy megakadályozzam az esküvőt,hanem mert fel akartam lépni a színházi darabban,ami sikerült is.Elénekeltem a Te Creo című számomat a barátaimmal (Cami,Maxi,Fran)
Naty helyett...

                                                                     FEDERICO
Nagyban beszélgettünk Viluval amikor bejöttek a többiek,a pasija egyből féltékeny lett... nem is értem miért... mit akarna tőlem egy olyan szuper csaj mint ő... 
Megismertem a stúdió alapítóját Antoniót,a stúdió igazgatóját és tánctanárját Gregoriót,a stúdió hangszertanárát Betót,a stúdió énektanárját Angiet és még 2 tánctanárt Pablót és Jackiet.
A srácok közül szimpatikus nekem Diego,Maxi,Broadway és Braco...
A többieket annyira nem nagyon ismerem...
Csajok közül Vilu,Fran és Cami akik nagyon jó fejek.
Amikor hazamentem nem várt ember fogadott... Violetta.
Megtudtam a titkait és megígértem hogy nem szólok senkinek,tudom hogy a zene a szenvedélye mert nekem is az.

FOLYTATJUK!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése