2016. május 25., szerda

Szerelmes lettem? 1. évad 3. rész

Sziasztok,ma is van egy új rész,a következő pénteken jön,bocsi hogy a múlt részben nem volt semmi szikra de ezt most bepótoljuk... :) a többi lent. Bye: Fedeletta Hungary



                                                                  FEDERICO

Én nem lehetek szerelmes Violettába,egy ilyennek mint nekem semmi esélye sincs nála.
Az is lehet hogy ha ezt elmondom neki megutál.
Mindegy elhatároztam hogy beszélni fogok vele.
-Szia Vilu.
-Szia Fede,mit szeretnél.
-Hát az van hogy...
-Hogy...?
-Én...nekem... te...
-Én neked?
-Szeretlek.
És ezután elrohantam.
                                                                 VIOLETTA


-Leónnal tegnap szakítottunk és megbeszéltük hogy csak barátok leszünk,nem értem Fedét...
Ha szeret akkor miért nem maradt ott beszélgetni...
Mindjárt kezdődik a reality közönségválogatója nem fogom hagyni hogy Fede az érzései miatt essen ki,és amúgy is tetszik nekem.
-Fede...?
-Igen?
-Én is szeretlek...
-Komolyan?
-Igen...
Ezután lassan elkezdett az arca közeledni az enyémhez,átkarolta a derekamat és megcsókolt.
Csodálatos érzés volt.


-Kezdődik a reality... mondta Marotti
-Kezdődjön a közös tánc.
-Egy,két,há és...
-És most a Tienes el Talento énekelve...
-Nagyon jó volt.Ugye a zsűri is ad pontot és azt majd hozzáadjuk a nézői szavazatokhoz.
-1 órát kérünk.
*1 óra múlva*
-Elsőként kérjük a színpadra: Martinát
-Te Rafa Palmertől 8-at és Gregoriótól 7-et kaptál.
-Ez összesen: 15 pont
-Jöjjön a színpadra: Francesca
-Te Rafa Palmertől kaptál 7-et és Gregoriótól 6-ot.
-Ez összesen: 13 pont
-Most Federico következik.
-Te Rafa Palmertől 9-et és Gregoriótól 7-et kaptál.
-Ez összesen: 16 pont
-Broadway.
-Te Rafától 5-öt és Gregoriótól 8-at kaptál.
-Ez összesen: 13 pont
-Camila.
-Te Rafától 7-et és Gregoriótól is 7-et kaptál.
-Ez összesen: 14 pont
-Ludmila.
-Te Rafától 8-at és Gregoriótól 9-et kaptál.
-Ez összesen: 17 pont.
-León.
-Te Rafától 7-et és Gregoriótól is 7-et kaptál.
-Ez összesen: 14 pont.
-És most jöjjön: Violetta.
-Te Rafától 10-et és Gregoriótól is 10-et kaptál.
-Ez összesen: 20 pont

Hagyunk 2 órát a nézőknek és a weboldalunkon dönthetnek a top 4-ről.

*2 óra múlva*

-Martina a nézőktől: 8-at 23
-Francesca a nézőktől: 7-et 20
-Federico: 9-et 25
-Broadway: 6-ot 19
-Camila: 7-et 21
-Ludmila: 5-öt 22
-León: 9-et 23
-És... Violetta: 10-et kapott 30

Ez azt jelenti hogy a 4 továbbjutó az nem más mint: Martina,Federico,León és Violetta

-Gratulálok,csodálatos voltál.Jött oda hozzám Fede.
-Köszi,te is. :)

                                                                       FOLYTATJUK!



                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése