2016. június 4., szombat

Színezd a szerelmet,éld át a szeretetet. 1. évad 4. rész

Hali,késtem kicsit de itt vagyok.Fedeletta Hungary 

                                                                               FEDERICO

Ma bementem a stúdióba ugyanis ma választják ki a top 2-őt a versenyben.
Előtte meglátogattam a szerelmemet (Vilut) és vettem neki egy szál vörös rózsát.
Bár nem kellett messzire mennem mert mikor hazaértem már a nappaliban volt.
Odaadtam neki,megcsókolt,megreggeliztünk.
-Federico mi is annak a műsornak a neve amiben szerepelsz?Kérdezte Germán.
-Meg szeretném nézni,mert anyukád ajánlotta.
-Azt mondta van ott egy Violetta nevű lány is,kíváncsi vagyok rá...
Összenéztem Viluval és láttam hogy mindjárt elájul.

                                                                            VIOLETTA

Angie,szerencsére kihúzta az internetet Fede meg adott neki egy CD-t amin ő énekel.Meg megmutatta Naty hangját hogy ő Violetta.
Elindultunk a stúdióba,amúgy legjobb barátok lettek Leónnal.
Megfogtam Fede kezét,és megöleltem.

-Mind a 4 döntős elénekelt egy dalt,a nézők és a 8 döntős szavazott.
-A 2 továbbjutó. Federico és Violetta. Mondta Marotti.
-Megfogtuk és hazasiettünk amúgy ilyen az új dalom:

Mi

Én nem vagyok repülő madár
És nem is festek egy képet
Nem vagyok költő,szobrász.
Vagyok csak,aki vagyok.

A csillagok nem olvasnak
És a hold nem csökken.
Én nem vagyok az ég,sem a nap.
Csupán magányos.

De vannak dolgok,azt tudom
Gyere megmutatom!
A szemed látom..
Meg tudod csinálni,próbáld meg elképzelni.

Mi megfesthetjük színnel a lelket.
Mi sírhatunk is..
Tudunk repülni szárnyak nélkül..
Legyen a dalszöveg a dalunk
És a hangunk legyen a hangja.

Nem vagyok a lenyugvó nap a tengerben
Nincs semmi,hogy ez megtörténjen
Én nem vagyok egy herceg
Csak magányos.

De vannak dolgok,azt tudom
Gyere megmutatom!
A szemed látom..
Meg tudod csinálni (meg tudod csinálni)
Próbáld meg elképzelni!

Mi megfesthetjük színnel a lelket.
Mi sírhatunk is..
Tudunk repülni szárnyak nélkül..
Legyen a dalszöveg a dalunk

Ez nem a cél
Sem a szerencse
Gondolom...
És a varázslat hozott ide..

Mi megfesthetjük színnel a lelket.
Mi sírhatunk is..
Tudunk repülni szárnyak nélkül..
Legyen a dalszöveg a dalunk
Mi megfesthetjük színnel a lelket.
Mi sírhatunk is..
Tudunk repülni szárnyak nélkül..
Legyen a dalszöveg a dalunk
És a hangunk legyen a hangja.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése