2016. június 28., kedd

Apa rájött... 1. évad 6. rész

                                                          VIOLETTA


Ma amint beértem a stúdióba láttam egy táblát...
A reality szereplőivel és én voltam középen.
Mondtam Angienek hogy ha apa így tudná meg az nagyon gáz lenne...
És erre jön apa hogy megnézze Federicot...
Violetta,te itt tanulsz?
Nem tudtam megszólalni...

-Szóval igen...
-Szedd össze magad,elköltözünk Kenyába...
Hogy hova?
-Jól hallottad.

ELROHANTAM,ÉS SÍRTAM...Ennél rosszabb napom úgy sem lehet gondoltam én...

                                                            FEDERICO
Szegény Vilu.
Úgy sajnálom,nem mehet el...ha kell megyek velük.
Bekopogtam Viluhoz.
-KI AZ?ordította.
-Fede vagyok.
-Gyere,és amikor megjöttem rámborult és sírva ölelt meg...
Elbeszélgettünk és eldöntöttük ha tényleg elköltöznek akkor megyek velük.
Ekkor megcsókoltam.


MÁRA VÉGE DE JÖN A KÖVI. :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése